ANUNȚ – INVITAȚIE DE PARTICIPARE

pentru depunerea de oferte în vederea atribuirii unui contract de achiziții publice de prestări “SERVICII ORGANIZARE CURSURI DE FORMARE – CURS CALIFICARE AGENT DE SECURITATE – Pachet cazare, hrană (masă prânz) și pauze de cafea pentru grupul țintă și personalul propriu (lectori)”

Secțiunea I: Autoritatea contractantă

I.1) Denumire și adrese
Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ASOCIAȚIA AEROPORTURILOR DIN ROMÂNIA, CUI 11768803
Adresa poștală: județ Cluj, Cluj-Napoca, strada Traian Vuia nr. 149
Persoană de contact – Tache-Gherheș Cristina-Paula, reprezentant legal
Telefon 0264-307515, email aar@airportaar.ro
Adresa web a profilului cumpărătorului: www.airportaar.ro

I.2) Comunicare
Documentația achiziției, Formularele achiziției și Modelul de contract sunt disponibile pentru acces direct, nerestricționat, complet și gratuit pe site-ul https://airportaar.ro/category/proiect-pact-aero/stiri-si-noutati-proiect-pact-aero
Informații suplimentare pot fi obținute de la: adresa/datele de contact mai sus menționate.
Ofertele trebuie depuse: adresa mai sus menționată.


Secțiunea II: Obiect

II.1 Obiectul achiziției
II.1.1) Titlu: SERVICII ORGANIZARE CURSURI DE FORMARE (CURS DE CALIFICARE AGENT DE SECURITATE) – Pachet cazare, hrană (masă prânz) și pauze de cafea pentru grupul țintă și personalul propriu (lectori) în cadrul proiectului „PACT Aero Creșterea Performanțelor Angajaților în Contextul noilor Tehnologii din domeniul Aeroportuar”, Cod MySMIS 312506

II.1.2) Cod CPV principal: 79952000-2 Servicii pentru evenimente
II.1.3) Tipul contractului: Servicii
II.1.4) Descrierea succintă: SERVICII ORGANIZARE CURSURI DE FORMARE (CURS DE CALIFICARE AGENT DE SECURITATE) – Pachet cazare, hrană (masă prânz) și pauze de cafea pentru grupul țintă și personalul propriu (lectori) în cadrul proiectului „PACT Aero Creșterea Performanțelor Angajaților în Contextul noilor Tehnologii din domeniul Aeroportuar”, Cod MySMIS 312506
Se va încheia un contract de prestări servicii.
Descrierea detaliată a serviciilor care se solicită a fi realizate este prezentată în Documentația achiziției care (INFORMAȚII GENERALE, INSTRUCȚIUNI PENTRU OFERTANȚI, SPECIFICAȚII TEHNICE).
Operatorii economici interesați pot solicita și obține clarificări cu privire la specificațiile tehnice prin transmiterea unei solicitări la adresa de e-mail aar@airportaar.ro
Termen până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 2 zile.
Răspunsurile la clarificări se vor transmite prin e-mail către operatorii care au solicitat clarificări și se vor publica și pe site-ul ASOCIAȚIEI AEROPORTURILOR DIN ROMÂNIA la adresa web https://airportaar.ro/category/proiect-pact-aero/stiri-si-noutati-proiect-pact-aero

II.1.5) Valoarea totală estimată a achiziției: 293.930,00 lei fără TVA
II.1.6) Informații privind loturile: contractul NU este împărțit în loturi

II.2.1) Criterii de atribuire: Prețul cel mai scăzut
II.2.2) Durata contractului: de la data semnării până în 31.10.2026, respectiv pe toată durata de implementare a proiectului „PACT Aero Creșterea Performanțelor Angajaților în Contextul noilor Tehnologii din domeniul Aeroportuar”, Cod MySMIS 312506.
Locul de prestare al serviciilor: România.
II.2.3) Informații privind variantele: NU vor fi acceptate variante alternative
II.2.4) Sursa de finanțare a contractului ce constituie obiectul achiziției: Cofinanțat din FONDUL SOCIAL EUROPEAN+ PRIN PROGRAMUL EDUCAȚIE ȘI OCUPARE 2017-2021, Contract de finanțare OIR PECU NV: 6972/11.10.2024


Secțiunea III: Informații juridice, economice, financiare și tehnice

III.1) Oferta va cuprinde în mod obligatoriu următoarele documente cu privire la situația personală a ofertanților, cerințe referitoare la înscrierea în registrul comerțului sau al profesiei/ capacitatea de exercitare a activității profesionale, capacitatea economică și financiară, capacitatea tehnică și/sau profesională:
III.1.1) Informații privind Beneficiarii reali ai ofertantului
În acest sens se vor depune următoarele documente/informații:

  • Document FURNIZARE INFORMAȚII PRIVIND BENEFICIARII REALI emis de registrul comerțului, în conformitate cu prevederile Legii nr. 129/2019 pentru prevenirea și combaterea spălării banilor și finanțării terorismului, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, cu modificările și completările ulterioare; sau

  • Declarație pe proprie răspundere privind beneficiarul real, conform Formular 1.

III.1.2) CERTIFICAT CONSTATATOR/ document echivalent eliberat de Oficiul Național al Registrului Comerțului/ altă instituție abilitată, aflat în termen de valabilitate (emis cu cel mult 30 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor) din care să rezulte că obiectul de activitate al ofertantului (principal/ secundar) include activități ce constituie obiectul prezentei achiziții.
Informațiile din certificatul constatator vor fi actuale și reale la momentul prezentării acestuia.
Din Certificatul Constatator trebuie să reiasă că:

  • obiectul de activitate (principal/ secundar) al ofertantului care include activitățile ce constituie obiectul prezentei achiziții trebuie să fie autorizat (LEGE nr. 265 din 22 iulie 2022 privind registrul comerțului și pentru modificarea și completarea altor acte normative cu incidență asupra înregistrării în registrul comerțului, cu modificările și completările ulterioare);

  • ofertantul nu se află în stare de dizolvare/ lichidare/ insolvență/ faliment.
    În cazul în care ofertantul este înregistrat într-o țară UE/NON UE, alta decât România, se vor prezenta Documente echivalente emise de autorități similare/abilitate din țara în care este înregistrat ofertantul, aflate în termen de valabilitate, din care să rezulte mențiunile anterior precizate și solicitate.
    Ofertanții care se bazează pe capacitățile altor entități (terți susținători/subcontractanți) vor depune documentele solicitate mai sus, separat pentru fiecare dintre entitățile pe care se bazează.
    Ofertanții care depun oferta în asociere/grup vor depune documentele solicitate mai sus pentru fiecare dintre membrii asocierii/grupului.

NOTĂ: Documentele/documentele suport vor fi prezentate în original/ copie legalizată/ copie lizibilă cu mențiunea “conform cu originalul” și vor fi însoțite, dacă este cazul, de traducerea autorizată în limba română.

III.1.3) DECLARAȚIE privind neîncadrarea în situațiile prevăzute la art. 59-60 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice – Formularul 2, atașat la secțiunea FORMULARE.
Persoanele cu funcție de decizie din cadrul Autorității contractante în ceea ce privește organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire se regăsesc în Formularul 2.

NOTĂ: Documentele/documentele suport vor fi prezentate în original/ copie legalizată/ copie lizibilă cu mențiunea “conform cu originalul” și vor fi însoțite, dacă este cazul, de traducerea autorizată în limba română.

III.1.4) DECLARAȚIE privind neîncadrarea în prevederile art. 164, art. 165 și art. 167 alin (1) din Legea nr. 98/2016 – Formularele 3, 4 și 5 atașate la secțiunea FORMULARE.
Documente suport pentru probarea cerinței:
a. Certificat de atestare fiscală privind plata obligațiilor către bugetul general consolidat de stat eliberat de ANAF și din care să reiasă faptul că ofertantul nu are datorii scadente la momentul prezentării;
b. Certificat de atestare fiscală privind plata obligațiilor către bugetul local din care să reiasă faptul că ofertantul nu are datorii scadente la momentul prezentării.
În cazul în care ofertantul este înregistrat într-o țară UE/NON UE, alta decât România, se vor prezenta Documente echivalente emise de autorități similare/abilitate din țara în care este înregistrat ofertantul, aflate în termen de valabilitate, prin care să dovedească faptul că și-a îndeplinit obligațiile de plata a impozitelor, taxelor și contribuțiilor către bugetul de stat și bugetul local.
Certificatele se vor prezenta pentru toate punctele de lucru și sediile principale și secundare pentru care există obligații fiscale.

Conform art. 166 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, un operator economic nu este exclus din procedura de atribuire atunci când cuantumul impozitelor, taxelor și contribuțiilor la bugetul general consolidat datorate și restante este mai mic de 10.000 lei.

NOTĂ: Documentele/documentele suport vor fi prezentate în original/ copie legalizată/ copie lizibilă cu mențiunea “conform cu originalul” și vor fi însoțite, dacă este cazul, de traducerea autorizată în limba română.

III.1.5) Angajamentul privind susținerea tehnică a ofertantului/candidatului/grupului de operatori economici de către un terț susținător – Formularul 8, sau după caz, a Acordului de asociere Formularul 9 și/sau a Acordului de subcontractare Formularul 10.
Ofertanții care se bazează pe capacitățile altor entități (terți susținători/subcontractanți) vor depune documentele solicitate mai sus, separat pentru fiecare dintre entitățile pe care se bazează.
Ofertanții care depun oferta în asociere/grup vor depune documentele solicitate mai sus pentru fiecare dintre membrii asocierii/grupului.
Nedepunerea documentelor solicitate mai sus odată cu oferta (inclusiv pentru asociat/terț susținător) atrage respingerea acesteia ca inacceptabilă. Nedepunerea odată cu oferta, a angajamentului ferm al terțului susținător din care rezultă modul efectiv în care se va materializa susținerea acestuia, sau după caz, a acordului de subcontractare și/sau a acordului de asociere, atrage respingerea acesteia ca inacceptabilă.

NOTE:
a. Documentele/documentele suport vor fi prezentate în original/ copie legalizată/ copie lizibilă cu mențiunea “conform cu originalul” și vor fi însoțite, dacă este cazul, de traducerea autorizată în limba română.
b. Documentele solicitate pentru neîncadrarea în prevederile art. 164, 165 și 167 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice trebuie prezentate de ofertant/ofertant asociat, respectiv terțul susținător, dacă este cazul.
c. În conformitate cu prevederile art. 170 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice:
„(1) Autoritatea contractanta are obligatia de a verifica inexistenta unei situații de excludere prevăzute la art. 164, 165 și 167 în legătura cu subcontractanții propusi.
(2) În cazul în care este identificată o situație de excludere, cu aplicarea în mod corespunzător a dispozițiilor art. 171, autoritatea contractantă solicită ofertantului/candidatului o singură dată să înlocuiască un subcontractant în legătura cu care a rezultat, în urma verificării, că se află în această situație.
(3) În scopul verificării prevăzute la alin. (1), subcontractantul completează declarația pe proprie răspundere în conformitate cu prevederile art. 193-195, precizând că nu se află în niciuna dintre situațiile ce atrag excluderea din procedura de atribuire”.


Secțiunea IV: Procedura

IV.1) Tipul procedurii: Procedură proprie pentru organizarea și desfășurarea achizițiilor publice având ca obiect Servicii sociale și alte servicii specifice, prevăzute în Anexa nr. 2 la Legea 98/2016 – servicii sociale și alte servicii specifice a căror valoare estimată este mai mică decât pragul valoric de la art. 7 alin. (1) lit. d) din Lege.
IV.2) Modalitatea de desfășurare a procedurii: offline
IV.3) Informații despre licitație electronică: NU se va organiza o licitație electronică


Secțiunea V: Termene și Detalii

IV.4.2) Data și ora-limită de depunere a ofertelor: 16.07.2025, ora 12.00
IV.4.3) Perioada de valabilitate a ofertei: minim 60 zile de la data limită de depunere a ofertelor, fără a se lua în calcul data depunerii ofertelor.


Secțiunea VI: Căi de atac

Organismul competent pentru căile de atac: CONSILIUL NAȚIONAL DE SOLUȚIONARE A CONTESTAȚIILOR
Adresă: municipiul București, str. Stavropoleos, nr. 6, cod poștal 030084, România.
E-mail: office@cnsc.ro
Telefon: 0213104641, Fax: 0213104642
Adresă Internet (URL) www.cnsc.ro
Utilizarea căilor de atac: Legea nr.101/2016 privind remediile și căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziție publică, a contractelor sectoriale și a contractelor de concesiune de lucrări și concesiune de servicii, precum și pentru organizarea și funcționarea Consiliului Național de Soluționare a Contestațiilor, cu modificările și completările ulterioare.

Descarcă documente PDF

Data postării prezentului anunț: 07.07.2025

Scroll to Top